Saturday, January 8, 2011

iT's My BirtHday..It'S Our BirThdaY.....


Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum w.b.t semua..sahabat2 yang saya sayang..=)....Alhamdulillah,semalam 7 januari 2011..genaplah umur saya 20 tahun...waahh..macam x percaya je..dah 20 tahun Allah memberikan saya peluang hidup di bumiNYA..setakat mana agaknya sumbangan saya sebagai hambaNYA???..rasa lain macam pulak bila nombor satu di depan tu dah bertukar jadi nombor 2..hehe..rasa macam dah masuk fasa lain dlm hidup nie..;)..anyway,selamat hari lahir ke-20 untuk diri saya sendiri...boleh ke camtu??haha..


harap2 bila umur dah meninjak angka 20 nie,saya lebih matang dlm berfikir n bertindak..semoga dapat jadi insan yg berguna n berbakti ntuk agama,family n msyarakat..=)..waahhh..tinggi betul cita2..hehe..xpe2..cita2 dgn angan2 mesti ada..then up to us la ntuk laksanakan..betul tak??

hmm...dah tua2 nie..(tua ke??)..sambut bfday dgn wish dr kawan2 saja..thanks yea untuk yg wish..yang doakan perkara baik2 untuk saya nie..=)..masa kecik2 dulu buleh la buat smbutan hari jadi...jemput kawan2 satu kampung..haha..lepas tu suruh parents belikan kek..

haaa...ini kek hari jadi yang ke-16...mak buat surprise..tibe2 je ada kek hari jadi..=)


dan lagi satu yang penting...hAppy 7th birthday my lovely sisters..AKRAVATORE 0408....it's a wonderfull and precious moment since we met,7 years ago...7th January 2004...SEKOLAH SERI PUTERI,CYBERJAYA.....our birthday sama kan??..hahaha..xkan lupa masa hari pertama daftar seri puteri,ada sorang cikgu yang wish happy birthday to me..tapi x ingat sapa cikgu tu..=)..dan itulah hadiah hari jadi paling x best pernah dapat...berpisah dgn family dan duduk di hostel!!........


tapi,biasa lah..homesick kejap saja..bila dah ramai kawan..seronok la..x ingat dunia..hehehe...5 tahun duduk bawah satu bumbung,suka,sedih sama2...kena ragging sama2,makan sama2,solat sama2,study sama2...xde istilah aku..tapi kita...betull rinduu korang semua..=)



apa2 pun..itulah 5 tahun terindah yg sebenarnya banyak mengajar kita semua erti dewasa...miss u'll dammn much...


okayh...panjang lebar pulak bercerita..hehe..terima kasih sekali lagi ntuk anda2 yang ingat,wish dan bagi hadiah birthday pd saya...(really appreciate that)....happy birthday jugak untuk sahabat2,adik beradik sebatch saya di SSP,cyberjaya...once akravatorian,always akravatorian!!!....mudah2an saya dpt menjadi insan yg lebih baik from all aspect..starting from now..ameen3~

p/s: terima kasih x terhingga pada mak dan abah yg dah melahirkan,jaga dan didik sy dengan baik selama 20 tahun nie...LOVE yEA!!

1 comment:

nor amira said...

sanah helwah, nizah!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...