Sunday, April 17, 2011

kemas rumah~

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum semua yg saya sayang...=)..waahhhh..lama betul x menulis a.k.a mengemas rumah saya nie....apo nak buek..sibuk momanjang.....hehe...hmmmm...macam itulah kalau dah jadi mahasiswa/i universiti nie...bak kata seorang penceramah..."hidup sebagai mahasiswa nie umpama perjuangan..dan dalam perjuangan tak ada yang tak menderita..."....betul sangat lah apa yg penceramah nie katakan..betul3....=)


2-3 minggu yg lepas nie memang minggu yang mencabar dn memenatkan.....test,quiz,assignment,final project,presentation,lab test......aduuhhh...itu yg x sempat mengupdate blog tu..hehe...hmmm apa nak cerita ye?????kalau nk cerita suma..banyak sangat!!!!....x larat nak tulis....sebenarnya saya baru je menyiapkan assignment terakhir saya semester nie...organic chemistry...Alhamdulillah....oh ye,semalam saya pi 'meronggeng' sambil mereleasekan tension..haha....saya,aimi dn roommatenya,kak ya menghabiskan petang sabtu kitorang dengan menikmati keindahan alam dan berjalan2 di pantai batu hitam,beserah.....syyooookkk wooooo!!!.....menikmati angin pantai sambil makan keropok lekor..fuuhhh...lega rasa..=)..maklumlah..2-3 minggu nie asyik dok menatap buku dan laptop je...x puas rasanya,,lepas nie boleh pegi lagi...selain pegi teluk chempedak yg ramai orang tu..;)......




final project and presentation tech.writing


bergegas-gegas untuk jawab test....


lihatlah muka2 tension menjawab test organic chemistry....(kecuali aimy sofea yg tengah tersengih tuuu)...

bosan tunggu turn microbiology presentation...;)

pantai batu hitam

aimy dan kak ya...


malam tadi pulak saya dn kawan2 buat 'rombongan cik kiah' ke padang kolej kediaman 2 (KK2) sempena dengan forum hal ehwal Islam bertajuk 'bila berpacaran'..haa....macam bestkan tajuk dia????sebenarnya ini kali kedua (lepas minggu orientasi tahun lepas) sy menjejakkan kaki ke padang nie...sebenarnya KK2 nie kolej kediaman utuk siswa..jadi faham2lah ye..hehe....macam biasa,saya yg bawak buku nota dn pen nie mestilah ada mencatat apa yg patut...tapi nanti sy buat entri lain ye...=)


oklah...rasanya setakat itu saja kali nie...hmmm...dah bersih dah rumah saya nie kan??huhu...ada masa saya mencoret lagi....terima kasih kepada yg sudi menjengah dn membaca..(kalau ada la..)...wassalam...


psssstttt : patutlah masa nak pergi forum malam tadi rasa berdebar-debar je...nak terjumpa 'hamba Allah' tu rupanya......=)

1 comment:

wani @ tokey topup said...

nizah!! awk maken tinggi ke??? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...