Thursday, December 8, 2011

Alkisah wadei kipeng,kulaan & urang aroh ( part 2 )

Assalamualaikum semua!!!!...okayh..bagi yg nak tengok sangat gambaq pengantin tu,nah..amik nie!!!


ok??hehe..mukaddimah je tu.....jom layan gambaq2 lain...;)


bertandang ke seri iskandar,ipoh,perak...rumah pengantin perempuan...


ambik hati mak mertua ke kak oii???hehe..


malam kenduri,kami adakan majlis cukur jambul cucu keluarga Hj.Mohamad Noor & Hjh.Rohani yang ke-9..Riyad Firdaus....lepas tu sambung pulak marhaban~



pagi kenduri mulakan dengan doa selamat~


tu dia...rombongan pengantin dah sampai!!!!


palu kompang tu kuat sikit pak cik!!...;)



pembawa bunga teloq...saya pun x kenai sapa...yg penting saya ada disitu..hehe..;D


muka gumbira pengantin...=)


menantu baru mak...=)




persembahan silat pulut oleh abang saya azlan and the geng..(gambaq atas tu hiasan je...gambaq hari kejadian tak de pulak..huhu)


dah habih kenduri apa lagi???gotong-royong basuh pinggan le....;)


ada macam misha omar tak kakak ipar saya????hahaha..jangan main2..kakak ipar saya kaunselor tau!!hehe

okayh....cukup kan gambaq2 nie??alah..kalau nak tengok sangat pengantinnya..mai la rumah saya..haha...tak pun cari je dekat sekolah agama batang padang,bidor perak...dua2 mengajar dekat sana..;)..sebagai adik,saya menerima kehadiran ahli keluarga baru dengan tangan terbuka...seronok banyak kakak ipar nie,tak adelah mak asyik nak panggil saya je tolong buat kerja rumah..hahaha...dah banyak pilihan..;)..apa2pun,barakallah....doakan pasangan abang & kakak ipar saya bahagia dan sentiasa sabar menempuh alam rumah tangga..amiin Ya Rabb..=D

psssst : ada jugak makhluk Allah yang bertanya bila 'turn' saya nak kenduri??..ciss..;P





7 comments:

Fi5Net said...

best nyer...camnak kawen jer....hahhahahhaa...

hanizah nor said...

hahaha..apa lagi kj..calon dah banyak dah tu..;P

ahmoi_chanteq said...

adela ckit cm Misha Omar kakak ipar ko..,hehe.. Selamat Pengantin Baru untuk abg ko ye.. =]=]=]

hanizah nor said...

hehe..tq singgah blog ak ahmoi chanteq!!..haha...;)

kualihirang said...

bestla...peramah sgt2 pgntin pompuan...hehe

miss Hana said...

nak tanya gak soalan tu...

alaa.. yg P/SSS: tu...

awak punya turn bila lagi nk buat kenduri?? hehehe

-farah-

hanizah nor said...

ohhh cik farah...mungkin 3-4 tahun lagi....tengah cari calon nie..kui3..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...