Saturday, May 5, 2012

oh Ubat,hAi uBat..maRi beLi Ubat...~

Assalamualaikum...selamat pagi..Salam ceria2..salam fantafabolous!!woohoo..=D...it's 7.37 am...and the whether outside the window looks gloomy..(it's raining heavily last night)..buat apa pagi2 sabtu yg indah,disaat orang2 lain sedag tidur nie??hehe..saja..online,update cerita,update berita buat kerja sikit..and most important,i'm now having my breakfast...roti jagung dengan se'mug' air teh susu panas tanpa gula..waaahhh..hehe..semuanya..semuanya gara2 nak kena makan ubat...bila nak makan ubat,kena la isi perut dulu...x gitu??



itu dia....6 jenis ubat nak kena makan hari2...3-4 kali sehari..i'm not going to take the liquid-form one..yg dalam botol tu (ubat batuk)....saya rela telan pil besar2 daripada makan ubat jenis cair..oooooo...x lalu ke tekak saya...;P...baru je semalam pi klinik..padahal dah seminggu menanggung siksa..huuu..doktor cakap saya kena infection/jangkitan kuman dekat lymph node..patut la leher saya bengkak..then,bila dah kena serang,dia akan ganggu immune system saya..that's how sakit2 lain pun dok serang sekali (batuk,sakit kepala,demam...)..so,thank you Dr Yunoos Gitaboy (Dr. Myanmar,tapi saya bantai cakap b.melayu dengan dia...nasib baik dia faham..huhu)

hmmm..saya jarang sakit,tapi sekali sakit,memang agak teruk...tapi tak apa..sakit tu kan kafarah dosa,moga terhapuslah dosa2 kecik saya yang menimbun2 tu..amiin..=)

psssssssst : mungkin terkena infection sebab sumber air minum..ke sebab kuman dari lab??huh..=.='

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...